Friday, February 19, 2010

Selamat Datang

Assalamualaikum dan Salam sejahtera..

Selamat datang ke blog Impian Perkahwinan Saya..
Blog ini untuk siapa???

UNTUK ANDA!

YA ANDA!

-
-
-
Yang inginkan idea2 menarik untuk perkahwinan anda..Jom kongsi apa2 sahaja di sini..

OPS..anda dah berkahwin?
--
Tidak menjadi masalah..
Blog saya ini bukan terhad hanya untuk mereka yang belum berkahwin..
-
-
TERBUKA KEPADA SEMUA
-
-
yang mencintai dan meminati blog2 perkahwinan..
-
-
kenapa blog ni wujud,
ternyata susah sekali mencari maklumat dan contoh2 menarik berkenaan blog perkahwinan
(masa zaman saya nak kahwin dulu, yang ada cuma website2 yang memperkenalkan butik2 pengantin dan pakej2 mereka)..

-
-
Saya tidak katakan blog ini sempurna..Saya mencuba..
MAKA

-
-
Sama2lah kita kongsi idea untuk bantu rakan2 kita 1Malaysia yang inginkan dan impikan perkahwinan simple namun seabad terasa..

(THANKS to all my friends,kenalan dll yang menyokong blog ini dan membenarkan gambar anda disiarkan..jutaan penghargaan)

Regards,

Nur Munirah binti Abd Razak

No comments:

Post a Comment